Thursday, July 06, 2006

a nice walk with kankan

今日下午, 相約kankan 放工辦點小事務, 原本打算很快便回家, 但....
結果由於太依依不捨了, 到十一時才肯分手... hee

我哋笑咗一晚, 次後仲講咗一晚電話, so relax ...
結論係, 很想念過去的點滴, 但其實人是要向前行向前看的, 我會努力地學習如果去追尋自己的路!

世界盃還有三場便結束了, 係呢三屆賽事中, 我都經歷不同的過去:
98年時, 我應該努力讀書, 而不是追波睇... 晚晚同daddy睇... 同daddy 講!
02年時, 我正努力為出國奔走... 下午跟ive 同學睇波, 順路招呼蛇王的亞基, 哼!
06年了, 工作穩定同時, 前路未明.........
2012 年呢? 我會與誰睇波呢??

好倦呀, 無論係心理上, 生理上, 呢期都好很倦, 我想都是時候要充一充電了! 耐何, 沒有假期去玩呢... 我已經大半年沒有去過旅行了... 好辛苦呀, 雖知, 以前真的去得比較密!! hee

下一站是??? 如果係sunnybank 就好啦......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home